Welkom in de groene containers. - Reisverslag uit Skovlunde, Denemarken van Carina Boer - WaarBenJij.nu Welkom in de groene containers. - Reisverslag uit Skovlunde, Denemarken van Carina Boer - WaarBenJij.nu

Welkom in de groene containers.

Door: Carina Boer

Blijf op de hoogte en volg Carina

19 Augustus 2015 | Denemarken, Skovlunde

Afgelopen maandag, 17 augustus, begon de reis naar Denemarken en Noorwegen. Nadat ik afscheid had genomen van mijn familie, vriendinnen en vriendje, ging ik door naar het vliegtuig. Daar ontmoetten Inge en ik twee andere meisjes die ook meedoen met de course, heel gezellig! Helaas had onze vlucht een beetje vertraging, wat zorgde voor een vertraging over de rest van de dag. De vlucht was zo voorbij en daarna gingen we met de trein naar Skovlunde, onze verblijfplaats voor de komende 6 weken. Door een soort mini speurtocht van opgehangen briefjes aan lantaarnpalen hadden we de campus eindelijk gevonden. Maar waar was de rest? Na lang zoeken, vonden we ze in de keuken en er was geen tijd voor een kennismaking. De rest was er al langer en dus gingen we meteen door naar de supermarkt, boodschappen doen voor de eerste avond. We wilden iets makkelijks, dus kozen we voor wraps en die hebben we met z'n allen klaargemaakt. Iedereen had een eigen taak en dat werkte prima!
's Avonds had iedereen een momentje voor zichzelf nodig, het was een hectische dag en ook ik was erg moe. Er was zoveel gebeurd in één dag dat het me opbrak en ik even al m'n tranen moest laten stromen. Maar hé, we gaan door met goede moed!
Dinsdag heb ik alle docenten ontmoet tijdens een gezamenlijk ontbijt, hierna begonnen we meteen met onze eerste lessen. Een introductie van alle docenten en we hadden een workshop. Tijdens de workshop gingen we maskers maken van klei en gips, dit was super gaaf om te doen! Het eindresultaat komt nog! Daarna had ik weer even een momentje voor mezelf, ik moest die immense koffer maar eens uit gaan pakken en alles een plekje gaan geven in m'n villa. Het is een mooie groene container met twee kamers. Ik heb een bed, iets dat moet lijken op een kast, een spiegel, een lampje die het niet doet en een prullenbak. Maar nadat ik al m'n spullen een plekje had gegeven en m'n kaartjes op de muur had geplakt, begon het ergens op te lijken. Het wordt steeds meer m'n eigen plekje! De dag werd alleen maar beter, we maakten kookgroepjes en toen gingen we weer door naar de supermarkt. Deze avond werd het pasta. De muziek werd luid aangezet en iedereen zong/danste mee. De avond werd afgesloten met een gezamenlijk spel en daarna werd het alweer tijd om te slapen...
Zo komen we alweer aan bij de derde dag, die nog bezig is. Vandaag begon de dag met een dramales en wat heb ik daar gelachen. We deden allemaal introductiespellen en de docent is fantastisch! Om 12.15 waren de lessen alweer voorbij en dus heb ik een vrije middag. Het is hier heerlijk weer, de zon schijnt en het is lekker warm. Ik ga de rest opzoeken en heerlijk liggen in het bos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carina

Volg mijn 3 maanden lange reis door Denemarken en Noorwegen!

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 3206

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 14 November 2015

Denemarken en Noorwegen

Landen bezocht: