Dagen vliegen voorbij! - Reisverslag uit Skovlunde, Denemarken van Carina Boer - WaarBenJij.nu Dagen vliegen voorbij! - Reisverslag uit Skovlunde, Denemarken van Carina Boer - WaarBenJij.nu

Dagen vliegen voorbij!

Door: Carina Boer

Blijf op de hoogte en volg Carina

20 Augustus 2015 | Denemarken, Skovlunde

Wat gaat de tijd hier snel! De dagen vliegen echt voorbij! Afgelopen woensdag zijn we uiteindelijk niet naar het bos geweest, want er is een ontzettend groot grasveld bij de school. We hebben onze handdoeken neergelegd en zijn daar sprookjes gaan lezen, want ja, ook hier hebben we huiswerk. Niet dat ik het hier zwaar heb hoor, want tot nu toe hadden we alle dagen les tot 12.15 uur en m'n weekend is vandaag al begonnen!
Daarna hebben we eindelijk onze maskers afgemaakt, wat ziet dat ding er verschrikkelijk uit... Misschien nog een beetje oefenen voordat ik begin aan m'n pop voor het poppenspel...
's Avonds hebben we maar weer pasta gegeten, aangezien we eten hadden gemaakt voor 6 weken. Heerlijk, elke avond pasta!
We kwamen er achter dat er een mini bioscoop zit in de school, dus zijn we met een deel van 'the family' film gaan kijken. Het werd Pitch Perfect 2, zelfs de jongens waren het er mee eens! De film duurde iets te lang, dus op de helft zijn we gestopt en maar naar ons hok gegaan.

En toen begonnen we alweer aan dag nummer 4! Nogmaals, de dagen vliegen voorbij! In de ochtend is iedereen erg rustig om een beetje wakker te kunnen worden, maar hoe later het wordt, hoe gekker iedereen gaat doen. We hadden nog één les en dan alweer weekend, so let's celebrate! In de middag was het tijd voor een potje baseball. Zo sportief als ik ben, ging ik ook meedoen met het spel. Je raadt het nooit, ik ving de bal!!! Helaas brak de bal in tweeën, het was leuk voor hoe lang het duurde.. Omdat we niet meer verder konden spelen, gingen we de barbecue voorbereiden, want hé, we moesten natuurlijk vieren dat we weekend hebben. Een feestje werd het zeker, we hebben gegeten, gedanst, gezongen en vooral veel gelachen!
Pitch perfect was natuurlijk nog niet afgelopen, dus ging de avond verder in de mini bioscoop.
Gelukkig had ik nog wat tijd om een nieuw verslag te schrijven, meerdere hadden dit idee. Dus we sluiten de avond rustig af om morgen een drukke dag te hebben in Kopenhagen, ik ben benieuwd....!